måndag 28 september 2009

Frieri!!

Måste bara berätta att Jimmy friade till mej i lördags, gick ner på knä o allt=) Gud vad jag älskar han. Fick världens finaste ring. Så nu är det bröllop inom två år=)
Jag måste gå ner min gravidetetskilo först från bebisen i magen, och att vi måste spara pengar nu. Men nu har man ju nått att se fram emot, när det gäller sparandet, hehe.

Vi går nu in i vecka 24. känner mej redan stor som ett hus, så var ska detta sluta?

Idag så kommer Angelica o Nova hit i eftermiddag, så ska vi käka lite.
Jag o Pontus kanske ska gå bort till Öppna förskolan sen, det är öppet mellan 9-12, se om det är nåt o ha.

Jag har inte så mkt mer o skriva nu för tillfället, kommer säkert på mer sen.
ha det kalas.
puss o kram

1 kommentar:

  1. GRATTIS!!!! Massa massa grattis till er! Bröllop! Shit! Men då vet du vem som fotograferar hihihi :)

    Massa kramar, hälsa och gratta jimmy med"

    gun

    SvaraRadera