måndag 21 september 2009

Solsken=)

God morgon allihopa!
Denna vecka går vi in i vecka 23.
Min lillebror Robin, han fyller 18 idag, grattis till dej din lilla rumpa.
Vad händer idag då?, jo jag har aktupunktur klockan 12, så min mormor kommer o ska passa Pontus, mammamomo, som Pontus säger till henne istället för gammelmormor, varför krångla till det=)
Pontus har nu fått 3 nya tänder på en vecka, inte undra på att han varit lite smågnällig.
Nu varje morgon så sitter vi i köket och ritar med kritor varje morgon, blir så fina teckningar =)
Han är en riktigt härmapa nu, så nu får man se upp med vad man säger. Jag råkade säga ett fult ord, och så säger han det med, fast utan första bokstaven så det kan ju vara nåt helt annat med, så det e väl tur i oturer=)

Förra veckan så var min älskade Jimmy hemma hela veckan, han har varit förkyld, febrig och allmänt dålig. Men nu är han på jobbet igen, tråkigt o vara själv. Helt otroligt vad man kan sakna en människa så, det fattas nåt hemma lixom =) hihi.

Jag är så sugen på att baka nuförtiden, men vet inte vad jag ska baka, muffins är inte så kul längre, jag har nog gjort alla möjliga muffins, som finns att göra =) Så ni får gärna komma med tips.
Ja det får la räcka för denna gången, kommer inte på nåt mer att skriva,
Jo jag vill gärna ha hjälp med layouten med min blogg, så hojta till, nån som e bra på det =)



Här kommer några bilder med.
Här är mina maränger jag gjorde förra veckan.
Och här än några söta badbilder på Pontus, han e så söt när han poserar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar