måndag 14 september 2009

Ny Vecka

Jaha, då var det måndag igen, och vi går in i vecka 22.
Idag har jag riktigt ont i mina höfter, men jag har mej själv o skylla, för jag har haft så mkt enegri i helgen, har inte haft ont nåt, så jag bakade en massa igår, och satt inte mkt o vilade igår.. Det blev negerbollar, Muffins, inga vanliga muffins, utan med lite nonstop o grädde, och så gjorde jag märanger, som jag sen penslade på mörk choklad, bara halva marängen, och lite strössel på det, jag ska ta bilder på dom sen så ska ni få se, riktigt gott vad det, så vi hade lite fika här igår, Mamma, pappa, erica, robin, helen, mormor och sören kom. Adam kom en stund senare. Men glupsk som min familj är, så blev det massa kvar, så är ni fika sugen, så e det bara att komma =)

I lördags så gjorde vi inget specielt, det var rätt skönt, vi bara va =)

Det var ju tivoli i helgen här i nässjö, så vi tog en lite runda och tittade, vi skulle ju till hemmakväll och köpa goa (godis), Pontus är för liten för att åka själv, så nästa år kanske han kan åka nån barnkarusell.

Idag så måste det dammsugas här hemma, för det ligger pärlsocker precis överallt. det e nog den ända nackdelen med negerbollar, men dom är ju så förbaskat goda.

Mamma fick känna när bebisen sparkade igår med, 2 gånger till och med. =) Det är verkligen en liten buse som ligger i min mage, undrar hur det blir sen, om den är lugn när h*n kommer ut, Pontus har var rätt lugn när han låg i min mage, men det är han verkligen inte nu. Han är ett väldigt aktivt barn, det har jag hört från många människor, men så länge han mår bra så får han vara som han vill =)

Denna vecka har jag bara aktupunktur en gång, så jag får ta det extra lugnt denna vecka.

Som ni kanske märkt så funkar inte min statistikmätare här på bloggen, det e något fel, men Jimmy ska kolla på det snart, vi glömmer det hela tiden.

Jaha nehe, ska se om jag kan ta tag i denna dagen, Pontus han ligger o sover gott, funderar på om jag kanske ska göra det med, hehe, ne men nåt ska jag göra nu iallfall,

Ha det så bra alla där ute.
Puss&Kram

2 kommentarer:

  1. Jag ska chockera dej! Jag bakade tårta igår wihoo=)

    SvaraRadera
  2. haha, ja jag läste det i din blogg, synd att du inte hade tagit ett kort =)

    SvaraRadera